Veikala noteikumi

 


    MI-HOME.LV E-VEIKALA NOTEIKUMI UN NOSACĪJUMI

    2025. gada 25. aprīlis

    1. TIEŠSAISTES VEIKALA LIETOŠANAS NOTEIKUMI

    1.1. Šie noteikumi un nosacījumi attiecas uz interneta veikala www.mi-home.lv izmantošanu ("Noteikumi un nosacījumi").

    1.2. E-veikalu www.mi-home.lv (turpmāk - e-veikals) administrē SIA "Baltics Retail stores", Reģ. Nr: 40103219879, adrese Malduguņu iela 2, Mārupe, Mārupes nov., LV-2167 (turpmāk tekstā - Sabiedrība).

    1.3. Sabiedrībai pieder un/vai ir tiesības izmantot visas tiesības uz e-veikala saturu, tostarp autortiesības, intelektuālā īpašuma tiesības, preču zīmes. Visi e-veikalā ietvertie apraksti, fotogrāfijas, tirdzniecības nosaukumi, zīmoli, dizaini, logotipi un citi nosaukumi vai informācija ir vai nu Sabiedrības īpašums, vai arī Sabiedrība likumīgi izmanto trešo personu piešķirtās tiesības.

    1.4. Persona, kas apmeklē e-veikalu, pārlūko tajā sniegto informāciju un izmanto e-veikala pakalpojumus jebkādā citā veidā, ir uzskatāma par patērētāju (turpmāk tekstā - "Lietotājs" vai "Pircējs").

    1.5. Reģistrēts lietotājs - persona, kas e-veikalā ir izveidojusi lietotāja kontu.

    1.6. Lietotājam, izmantojot e-veikalu, ir jāievēro un nepārkāpj šie Noteikumi un nosacījumi, tiesību aktu prasības un trešo personu tiesības un likumīgās intereses.

    1.7. Lietotāja lietošana e-veikalā ietver visas darbības, tostarp, bet ne tikai, preču apskati, jebkuras informācijas lasīšanu, preču lejupielādi, pasūtījumu veikšanu, atsauksmju, komentāru sniegšanu.

    1.8. Veicot pirkumus un/vai reģistrējoties lojalitātes programmā, Lietotājs apņemas sniegt pareizu un pilnīgu informāciju par sevi, tostarp savu īsto vārdu, tālruņa numuru, e-pasta adresi un citu būtisku informāciju.

    1.9. Lietotājam ir jāglabā pieteikšanās dati tā, lai tie nebūtu zināmi trešām personām. Lietotājs apņemas nekavējoties pa e-pastu informēt Sabiedrību, ja viņa pieteikšanās dati un/vai parole, kas nepieciešami e-veikala lietošanai, ir nozaudēti vai kļuvuši zināmi trešajām personām. Ja Lietotājs neinformē Sabiedrību par savu pieteikšanās datu un/vai paroles nozaudēšanu vai izpaušanu trešajām personām, visi Lietotāja vārdā veiktie pasūtījumi tiek uzskatīti par pareizi veiktiem, un Lietotājam nav tiesību celt nekādas pretenzijas pret Sabiedrību. Sabiedrība nav atbildīga par jebkādu kaitējumu, kas Lietotājam var rasties tādēļ, ka šo informāciju izmanto trešās personas.

    1.10. E-veikala lietotāju sniegtajam saturam jāatbilst piemērojamo tiesību aktu prasībām, un tas nedrīkst būt maldinošs, nepatiess un/vai pārkāpt trešo personu tiesības.

    1.11. Atsauksmes un/vai komentārus par preci drīkst atstāt tikai tās personas, kuras ir iegādājušās preci un kuras iepriekš ir iepazinušās ar šiem noteikumiem.

    1.12. Uzņēmums nav atbildīgs par sniegto atsauksmju un/vai komentāru saturu. Par satura precizitāti un likumību ir atbildīga persona, kas iesniegusi saturu.

    1.13. Sabiedrībai ir tiesības pēc saviem ieskatiem mainīt, dzēst, izplatīt un/vai citādi izmantot Iesniegumu. Ievietojot saturu E-komercijā, persona, kas ievieto saturu E-komercijā, bez maksas nodod Sabiedrībai visas īpašumtiesības uz ievietoto saturu. Šāda nodošana ir spēkā visā pasaulē tiesību spēkā esamības laikā.

    1.14. Uzņēmums dara visu iespējamo, lai nodrošinātu e-veikala pareizu darbību.

    1.15. Sabiedrība patur tiesības jebkurā laikā un bez iepriekšēja brīdinājuma pārtraukt vai ierobežot Lietotāja piekļuvi e-veikalam, ja:

    1.15.1. Tas ir obligāti Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos vai saskaņā ar kompetentās iestādes prasībām.

    1.15.2. tas ir nepieciešams, lai aizsargātu Sabiedrības vai trešo personu tiesības un likumīgās intereses.

    1.15.3. tas ir nepieciešams, jo Lietotāja e-veikala izmantošana kaitē e-veikalam un/vai tā reputācijai, negodīgi izmanto e-veikalu, ir radījusi vai var radīt draudus citu e-veikala lietotāju drošībai.

    1.15.4. Tas ir nepieciešams apkopes un atjaunošanas darbu veikšanai.

    1.16. Sabiedrībai ir tiesības jebkurā laikā bez iepriekšēja brīdinājuma pārtraukt e-veikala darbību.

    2. PREČU IEGĀDE TIEŠSAISTES

    2.1. Pirkšanas un pārdošanas līguma noslēgšana

    2.1.1. Jums ir tiesības iegādāties preces tiešsaistes veikalā:

    2.1.1.1. rīcībspējīgas fiziskas personas, t. i., personas, kuras ir sasniegušas pilngadību un kuru rīcībspēju nav ierobežojusi tiesa;

    2.1.1.2. Nepilngadīgie, kas vecāki par 14 gadiem, e-veikalā var iegādāties preces tikai ar vecāku vai aizbildņu piekrišanu, ja vien viņi nav patstāvīgi attiecībā uz saviem ienākumiem;

    2.1.1.3. juridiskām personām;

    2.1.2. Preču pirkšanas un pārdošanas līgums ("Līgums") starp Pircēju un Uzņēmumu tiek uzskatīts par noslēgtu no brīža, kad Pircējs izveido iepirkumu grozu un veic apmaksu par precēm.

    2.1.3. Noslēdzot Līgumu, Pircējs piekrīt, ka uz pirkuma brīdī norādīto e-pasta adresi tiks nosūtīts elektronisks PVN rēķins ar pirkuma informāciju.

    2.2. Pircēja tiesības un pienākumi

    2.2.1. Pircējam ir tiesības iegādāties preces e-veikalā saskaņā ar šajos Noteikumos un nosacījumos un citās e-veikala informācijas sadaļās noteikto kārtību.

    2.2.2. Pircējam ir tiesības atkāpties no preču pirkšanas un pārdošanas līguma ar e-veikalu, par to rakstiski (pa e-pastu, norādot atgriežamo preci un tās pasūtījuma numuru) informējot Sabiedrību ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no preces piegādes dienas, izņemot gadījumus, kad saskaņā ar normatīvo aktu noteikumiem līgumu nevar atkāpties..

    2.2.3. Atteikuma un atgriešanas tiesības attiecas tikai uz fiziskām personām, kas iegādājas preces personiskai, ar uzņēmējdarbību nesaistītai lietošanai.

    2.2.4. Pircējs apņemas pieņemt pasūtītās preces un samaksāt par tām nolīgto cenu.

    2.2.5. Pircējs apņemas pirkuma veidlapā norādīt tikai pareizus un pilnīgus datus. Pircējam ir pienākums nekavējoties atjaunināt pirkuma veidlapā norādītos datus, ja pirkuma veidlapā norādītie dati ir mainījušies.

    2.3. Uzņēmuma tiesības un pienākumi

    2.3.1. Uzņēmums apņemas izpildīt Pircēja pasūtījumus saskaņā ar šajos Noteikumos un nosacījumos noteikto kārtību un Latvijas Republikas tiesību aktiem;

    2.3.2. Uzņēmums apņemas piegādāt Pasūtītāja pasūtītās Preces un pieņemt Pasūtītāja Preču atgriešanu saskaņā ar Noteikumos izklāstītajiem noteikumiem un nosacījumiem.

    2.3.3. Gadījumā, ja Sabiedrība nevar pārdot Preces, piemēram, tāpēc, ka Preces nav noliktavā vai Preces vairs nav pieejamas pārdošanai, Sabiedrībai ir tiesības pārtraukt pasūtījuma izpildi, izmantojot , informējot Pircēju pa e-pastu, un nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā atmaksāt samaksātās summas.

    2.3.4. Sabiedrībai ir tiesības pieprasīt kompensāciju par Preču atgriešanas, šķirošanas, loģistikas, uzglabāšanas un/vai atkārtotas nosūtīšanas papildu izmaksām, kas radušās Pircēja vainas dēļ, ja Pircējs nav izpildījis savu pienākumu pieņemt tam nosūtītās Preces.

    2.3.5. Sabiedrībai ir tiesības grozīt šos Noteikumus un nosacījumus. Katru reizi, kad tiek pasūtītas Preces, Līguma starp Sabiedrību un Pircēju nolūkā tiek piemērota tobrīd spēkā esošā Noteikumu un nosacījumu versija.

    2.4. Preču apmaksas noteikumi

    2.4.1. Preču cenas e-veikalā un pasūtījuma veidlapā ir norādītas eiro, ieskaitot PVN.

    2.4.2. Preču cenas var mainīties, taču šādas izmaiņas neietekmēs spēkā esošos Līgumus.

    2.4.3. Cenās nav iekļautas pasūtījuma sagatavošanas un piegādes izmaksas. Piegādes izmaksu summa ir norādīta e-veikala Piegādes noteikumos. Piegādes izmaksu likme, kas norādīta pasūtījuma iesniegšanas brīdī, attiecas uz iesniegto pasūtījumu.

    2.4.4. Pircējs maksā par preci vienā no šādiem veidiem:

    2.4.4.1. Maksājums, izmantojot elektronisko banku sistēmu;

    2.4.4.2. Tiešsaistes karšu maksājums;

    2.4.4.3. Maksājums uz nomaksu (līzings);

    2.4.4.4. Maksājums ar bankas pārskaitījumu iepriekš.

    2.4.5. Pircējs apņemas nekavējoties samaksāt par precēm. Tikai pēc tam, kad ir saņemts maksājums par Preci, tiek noformēts Preču sūtījums un sākas piegādes termiņš.

    2.4.6. Pirkuma dokumenti - informācija par pasūtījumu, PVN rēķini, citi ar Pasūtījumu un/vai Preču piegādi saistītie dokumenti - tiek iesniegti Pircējam elektroniski Pircēja izveidotajā kontā vai nosūtīti uz Pircēja norādīto e-pasta adresi. Šie elektroniskie pirkuma dokumenti ir derīgi bez paraksta.

    2.5. Preču piegāde

    2.5.1. Pircējs apņemas norādīt precīzu preču piegādes vietu, pasūtīšanas brīdī izvēloties piegādes pakalpojumu.

    2.5.2. Pircējs apņemas pats pieņemt preces. Pēc Preču piegādes un nodošanas Pircēja norādītajā adresē Preces tiek uzskatītas par nodotām Pircējam neatkarīgi no tā, vai Preces faktiski ir saņēmis Pircējs vai kāda cita persona, kas ir saņēmusi Preces norādītajā adresē. Ja Pircējs pats nevar pieņemt Preces un Preces tiek piegādātas uz Pircēja norādīto adresi, Pircējs nav tiesīgs celt pretenzijas pret Pārdevēju par Preču piegādi nepareizai personai.

    2.5.3. Preces piegādā Uzņēmums vai Uzņēmuma pilnvarots pārstāvis (kurjers). Noteikumi: Piegāde – Mi-Home.lv

    2.5.4. Sabiedrība piegādā Preces Pircējam saskaņā ar Preču aprakstos izklāstītajiem noteikumiem. Šie termiņi ir provizoriski un nav piemērojami gadījumos, kad Sabiedrības noliktavā nav nepieciešamo preču un Pircējs tiek informēts par pasūtīto preču trūkumu. Pircējs arī piekrīt, ka izņēmuma gadījumos Preču piegāde var aizkavēties no Sabiedrības neatkarīgu neparedzētu apstākļu dēļ. Šādā gadījumā Uzņēmums apņemas nekavējoties sazināties ar Pircēju, lai vienotos par piegādes termiņiem.

    2.5.5. Visos gadījumos Sabiedrība ir atbrīvota no atbildības par preču piegādes termiņa pārkāpšanu, ja preces netiek piegādātas Pircējam vai netiek piegādātas laikā Pircēja vainas dēļ vai no Sabiedrības neatkarīgu apstākļu dēļ.

    2.5.6. Pircējam visos gadījumos nekavējoties jāinformē Sabiedrība, ja sūtījums tiek piegādāts bojātā vai citādi bojātā iepakojumā, ja sūtījumā ir preces, kas nav pasūtītas, vai nepareizs preču daudzums, vai ja sūtījums ir nepilnīgs.

    2.5.7. Jebkurā gadījumā, ja Pircējs piegādes brīdī pamana iepakojuma bojājumus, Pircējam par tiem ir jānorāda kurjera izsniegtajā pavadzīmē vai jāsastāda atsevišķs ziņojums par bojājumiem. Pircējam tas jādara kurjera klātbūtnē. Ja tas netiek izdarīts, Sabiedrība ir atbrīvota no atbildības pret Pircēju par jebkādiem preču bojājumiem, kas radušies sakarā ar iepakojuma bojājumiem, kurus Pircējs nav atzīmējis kurjera piegādes pavadzīmē.

    2.5.8. Tiklīdz Pircējs vai Pircēja pārstāvis ir pieņēmis sūtījumu un bez piezīmēm parakstījis datu reģistrācijas žurnālu vai kurjerpasta pakalpojumu sniedzēja pārstāvja iesniegto piegādes apstiprinājumu papīra formā, Preces tiek uzskatītas par piegādātām nebojātā iepakojumā.

    2.5.9. Ja Preces tiek piegādātas, izmantojot paku pasta automātu, Pircējs tiek identificēts pēc paku pasta automāta personīgā durvju koda. Pircējs par Preču piegādi un Preču atrašanās vietu tiek informēts ar SMS. SMS īsziņā ir norādīts durvju kods, kas nepieciešams paku pasta automāta durvju atvēršanai. Ja Pircējs norāda e-pasta adresi, papildu paziņojums tiek nosūtīts uz Pircēja norādīto e-pasta adresi.

    2.5.10. Pircējam 14 (četrpadsmit) dienu laikā no Preču piegādes un/vai Preču saņemšanas no paku pasta nodaļas brīža ir jāpārbauda Preču iepakojums, daudzums, Preču ārējā kvalitāte (t.i., vai Precēm nav acīmredzamu Preču kvalitātes trūkumu), sortiments, komplektācija un pabeigtība. Ja Pircējs neizpilda šo pienākumu noteiktajā termiņā un neizvirza nekādas pretenzijas pret Uzņēmumu, tiek uzskatīts, ka Preču iepakojums ir atbilstošs un Preču daudzums, ārējā kvalitāte, sortiments, komplektācija un komplektācija atbilst Līguma noteikumiem.

    2.5.11. Ja Klients nevar saņemt Preču sūtījumu no paku pasta nodaļas, Preču sūtījums tiek atdots atpakaļ Uzņēmumam.

    2.6. Produkta kvalitāte un garantija

    2.6.1. Īpašības, garantijas termiņi un cita informācija, kas saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktiem jānorāda katram Produktam, ir norādīta katram Produktam pievienotajā produkta aprakstā.

    2.6.2. Pircēja izmantoto elektronisko ierīču, displeja funkciju vai citu tehnisku iemeslu dēļ tiešsaistes veikalā attēloto preču krāsa, forma vai citi parametri var neatbilst faktiskajam preču izmēram, formai un krāsai. Preču fotogrāfijas ir tikai ilustratīvi attēloti, un oriģinālo preču krāsas, uzraksti, parametri, izmēri, izmēri, izmēri, funkcijas un/vai jebkuras citas īpašības to vizuālo īpašību dēļ var atšķirties no faktiskajām, un ir ieteicams iepazīties ar Preču aprakstos norādītajām Preču īpašībām. Pircējam ieteicams izlasīt produktu aprakstu.

    2.6.3. Pārdevējs garantē Preču kvalitāti (likumā noteiktā kvalitātes garantija). Uz Precēm attiecas arī ražotāja noteiktie garantijas termiņi, un konkrētais garantijas termiņš ir norādīts Preces aprakstā. Ražotāja garantijas saistības ir spēkā tikai tad, ja nav pārkāpti Preces lietošanas nosacījumi. Pirms Preces lietošanas Pircējam rūpīgi jāizlasa lietošanas instrukcija, ja tāda ir.

    2.6.4. Preču defekti ir jānovērš, bojātās Preces jānomaina vai jānodod atpakaļ saskaņā ar šajos Noteikumos noteikto kārtību un Latvijas Republikas spēkā esošo tiesību aktu prasībām.

    2.6.5. Pircējs, kas vēlas iesniegt sūdzību par Preču kvalitāti, var to darīt, rakstot e-pastu uz info@mi-home.lv .

    2.6.6. Iesniedzot pretenziju, Pircējam ir jāiesniedz dokuments, kas apliecina Preču pirkšanu un pārdošanu, un jānorāda:

    • produkta pasūtījuma numurs;
    • identificēt Preces defektu, defektu vai trūkstošo daļu;
    • iesniegt citus pierādījumus, piemēram, Preces un/vai Preces defekta fotogrāfiju, ja tas ir mehānisks bojājums un to ir iespējams nofotografēt, Preces iepakojuma fotogrāfiju.
    • norāda vēlamo prasījuma nokārtošanas veidu:

      1. saprātīgā termiņā bez maksas novērst jebkādus Preču defektus, ja defektus ir iespējams novērst;

      2. aizstāt Preces ar līdzvērtīgas kvalitātes līdzīgām Precēm;

      3. attiecīgi samazināt pirkuma cenu, ja Preces nav iespējams salabot vai nomainīt vai ja Sabiedrībai rastos nesamērīgas izmaksas, lai to izdarītu;

      4. atmaksāt par Precēm samaksāto cenu un izbeigt Līgumu, ja Preces nav iespējams salabot vai nomainīt vai ja Pārdevējam rastos nesamērīgas izmaksas.

    2.6.7. Pēc sūdzības izskatīšanas atbilde par pieņemto lēmumu un veicamajiem pasākumiem tiek sniegta 14 (četrpadsmit) dienu laikā no Pircēja pieprasījuma saņemšanas dienas.

    2.7. Atteikuma tiesības, preču atgriešana

    2.7.1. Atteikuma un atgriešanas tiesības attiecas tikai uz fiziskām personām, kas iegādājas preces personiskai, nekomerciālai lietošanai (patērētājiem).

    2.7.2. Pircējam - patērētājam ir tiesības atkāpties no pirkuma-pārdevuma līguma, kas noslēgts, izmantojot elektroniskos saziņas līdzekļus, 14 (četrpadsmit) dienu laikā no Preces piegādes/saņemšanas dienas, nenorādot iemeslu. Pircējs var atkāpties no Līguma, nosūtot paziņojumu par atkāpšanos no pirkuma līguma (pasūtījuma) uz info@mi-home.lv. Pircēja paziņojumā skaidri jānorāda Pircēja nodoms atteikties no līguma. Pircējam ir arī jāiesniedz pirkumu apliecinošs dokuments (rēķins, kvīts u.c.), nosūtot rēķina kopiju kopā ar paziņojumu par atteikšanos no līguma, no kura skaidri redzams, ka Pircējs ir iegādājies preces no Sabiedrības. Ja Pircējs viena līguma ietvaros iegādājas vairākas preces, viņa atteikuma tiesības attiecas gan uz visām precēm, gan uz vienu vai vairākām no tām.

    2.7.3. Preces ir jānosūta vai jānogādā (Baltics Retail stores SIA, Mi-Home Akropole Rīga,  Latgales iela 257, Latgales priekšpilsēta, Rīga, LV-1019, Latvija) atpakaļ Sabiedrībai ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā pēc tam, kad ir iesniegts paziņojums par atteikšanos no pirkuma-pārdevuma līguma, kā minēts Noteikumu 2.7.2. punktā. Pircējs ir atbildīgs par preču pareizu iesaiņošanu atgriešanai. Pircējs sedz tiešos Preču atgriešanas izdevumus, ja vien Sabiedrība pēc Pircēja paziņojuma par atteikumu saņemšanas nav noteikusi citādi.

    2.7.4. Pircējam-patērētājam tiek atmaksāta nauda par atgrieztajām Precēm, ieskaitot summas, ko Pircējs samaksājis par piegādi, pēc tam, kad Preces ir atgrieztas Sabiedrībai. Ja tiek atgriezta tikai daļa no iegādātajām Precēm, piegādes izmaksas netiek atmaksātas. Pircējs piekrīt, ka gadījumā, ja Preces tiek atgrieztas ar starpnieku (kurjeru) starpniecību, Pircējam tiek atmaksātas ar bankas pārskaitījumu uz kontu, no kura tika veikts maksājums.

    2.7.5. Atgriežot preces pircējam, jāievēro šādi nosacījumi:

    2.7.5.1. Atgriežamajām precēm jābūt oriģinālajā iepakojumā;

    2.7.5.2. Pircējs nedrīkst sabojāt preces;

    2.7.5.3. Precei jābūt nelietotai un labā stāvoklī (bez bojātām etiķetēm, aizsargplēves utt.) - tas neattiecas uz zemas kvalitātes preču atgriešanu;

    2.7.5.4. atgrieztajām precēm jābūt tādā pašā stāvoklī, kādā tās saņēmis Pircējs.

    2.7.5.5. Atgriežot Preces, jums jāuzrāda rēķins vai cits dokuments, kas apliecina Preču iegādi.

    2.7.6. Pircējs var izmantot tiesības atgriezt Preces ar trūkumiem Preču kvalitātes garantijas termiņā, kas noteikts Preču iegādes dokumentā un ko norāda Pārdevējs.

    2.7.7. Ja atgrieztās Preces ir nepilnīgas, bojātas vai bojātas, Sabiedrībai ir tiesības nepieņemt atgrieztās Preces un neatmaksāt naudu, ko Pircējs samaksājis par atgrieztajām Precēm.

    3. PERSONAS DATU AIZSARDZĪBA

    3.1. Sabiedrība kā datu pārzinis apstrādā Lietotāju personas datus saskaņā ar Vispārīgo datu aizsardzības regulu, Latvijas Republikas tiesību aktiem, Sabiedrības Privātuma paziņojumu un šiem Noteikumiem.

    3.2. Sabiedrība cenšas nodrošināt personas datu apstrādes pārredzamību un godīgumu, tāpēc ir ļoti svarīgi, lai Lietotājs rūpīgi izlasītu Noteikumus un Privātuma politiku un pārliecinātos, ka visi Noteikumu un Privātuma politikas noteikumi viņam ir saprotami un pieņemami.

    3.3. Sabiedrība apstrādā Lietotāja personas datus, kurus Lietotājs sniedz, iegādājoties Preces un/vai aizpildot reģistrācijas formu, lai izveidotu savu kontu e-veikalā (vārds, uzvārds, tālruņa numurs, e-pasta adrese, e-pasta adrese u.c. ), lai noskaidrotu Pircēja identitāti, nodrošinātu un piegādātu Preces, sagatavotu grāmatvedības dokumentus, atmaksātu pārmaksātās summas un/vai atmaksātu naudu par atgrieztajām Precēm, administrētu finansiālās un citas saistības, kas izriet no šiem Noteikumiem un distances līguma, kā arī administrētu Lietotāja izveidoto kontu.

    3.4. Publicējot Lietotāju sniegto saturu (atsauksmes, komentārus, recenzijas, vērtējumus), Sabiedrība apstrādā to personu personas datus (vārdu, uzvārdu, saturu, e-pasta adresi, ierīces zīmogu), kuras sniegušas šo saturu, lai informētu sabiedrību par pārdoto preču un pakalpojumu kvalitāti.

    3.5. Lietotājiem nav pienākuma sniegt atsauksmes, komentārus, recenzijas, vērtējumus vai citu informāciju, un tas netraucēs Lietotājam izmantot Uzņēmuma pakalpojumus.

    3.6. Uzņēmums apstrādā to Lietotāju personas datus, kuri ir iesnieguši saturu ar šo Lietotāju piekrišanu, kas izteikta, iesniedzot atsauksmi, komentāru, atsauksmi, vērtējumu vai citu informāciju.

    3.7. Sabiedrība publicē to Lietotāju personas datus, kuri e-veikalā ir snieguši atsauksmes, komentārus, recenzijas, vērtējumus vai citu informāciju, tik ilgi, kamēr prece, par kuru ir sniegta atsauksme, komentārs, recenzija, vērtējums vai cita informācija, tiek pārdota tirgū, ja vien Lietotājs neatsauc savu piekrišanu atsauksmes, komentāra, recenzijas, vērtējuma vai citas informācijas publicēšanai par attiecīgo preci.

    3.8. Nepieciešamības gadījumā Sabiedrība var apstrādāt Lietotāju personas datus citiem nolūkiem, ciktāl tas ir nepieciešams, lai likumīgi veiktu savu uzņēmējdarbību, izpildītu juridiskās prasības, aizstāvētu sevi pret pretenzijām, tiesas prāvām un aizsargātu Sabiedrības likumīgās intereses.

    3.9. Lai iegūtu sīkāku informāciju par personas datu apstrādi, lūdzu, apmeklējiet Privātuma paziņojums.

    4. PUŠU ATBILDĪBA

    4.1. Puses ir atbildīgas par Līguma, kas noslēgts, izmantojot Interneta veikalu, pārkāpšanu Latvijas Republikas tiesību aktos noteiktajā kārtībā.

    4.2. Lietotājs ir atbildīgs par darbībām, kas veiktas, izmantojot tiešsaistes veikalu, tostarp, bet ne tikai, par pirkuma veidlapā norādīto datu pareizību. Lietotājs ir atbildīgs par sekām, kas radušās, ja pirkuma veidlapā norādītie dati ir nepareizi vai neprecīzi.

    4.3. Sabiedrība ir atbrīvota no jebkādas atbildības gadījumos, kad zaudējumi radušies tādēļ, ka Lietotājs nav izlasījis Noteikumus un nosacījumus saskaņā ar Sabiedrības ieteikumiem un pienākumiem.

    4.4. Uzņēmums nav atbildīgs par jebkādām Lietotāja programmatūras vai datortehnikas tehniskām, drošības vai citām kļūdām, kas varētu būt radušās e-veikala lietošanas dēļ. Jebkurš saturs, kas iegūts, izmantojot e-veikalu, tiek lejupielādēts (iegūts) uz Lietotāja paša risku un atbildību.

    4.5. Uzņēmums piegādā Preces uz tikai Pircēja personīgai lietošanai. Pircējs apņemas neizmantot pārdotās Preces komerciāliem, uzņēmējdarbības vai tālākpārdošanas mērķiem, un Uzņēmums nav atbildīgs par jebkādiem peļņas zaudējumiem, uzņēmējdarbības zaudējumiem, uzņēmējdarbības pārtraukšanu vai uzņēmējdarbības iespēju zaudējumiem, kas radušies Pircējam.

    4.6. Tiešsaistes veikals var saturēt saites uz trešo personu tīmekļa vietnēm, kas nepieder Sabiedrībai vai tās grupas uzņēmumiem. Saites ir sniegtas klientu ērtībai, un Sabiedrība nekontrolē saites, nevērtē šo vietņu saturu un neuzņemas nekādu atbildību par šo vietņu saturu, izmantošanu vai piekļuvi tām.

    4.7. Sabiedrība ir atbildīga par tās kontrolē esošo sakaru un informācijas sistēmu vai pakalpojumu kiberdrošību un par pakalpojumu atjaunošanu kiberdrošības incidenta gadījumā. Lai gan Sabiedrība nodrošina digitālo pakalpojumu atbilstību organizatoriskajām un tehniskajām kiberdrošības prasībām, veic risku novērtēšanu un īsteno tehniskos un organizatoriskos kiberdrošības pasākumus, kas balstīti uz jaunākajiem sasniegumiem un ir samērīgi ar identificētajiem riskiem, Lietotājam ir jāapzinās, ka digitālo pakalpojumu drošība ir atkarīga arī no tā, vai Lietotājs pareizi izmanto e-veikala iespējas.

    4.8. Lietotājs ir atbildīgs par jebkādu neatļautu Interneta veikala digitālo pakalpojumu izmantošanu, tostarp par Sabiedrības informācijas sistēmu bojāšanu un par savu pieteikšanās datu nepareizu glabāšanu vai nosūtīšanu trešajām personām. Zaudējumu gadījumā vainīgā puse atlīdzina otrai pusei tikai tiešos zaudējumus.

    4.9. Sabiedrība nav atbildīga par Pasūtījuma neizpildi vai Preču nepiegādāšanu vai piegādes kavēšanos gadījumos, kad šāda neizpilde vai kavēšanās ir radusies trešās personas vainas dēļ vai tādu apstākļu dēļ, kurus Sabiedrība nevarēja kontrolēt un saprātīgi paredzēt Pasūtījuma apstiprināšanas brīdī un kurus Sabiedrība nevarēja kontrolēt vai novērst šo apstākļu vai to seku rašanos (Force Majeure apstākļi). Ja minētie apstākļi turpinās ilgāk par 1 (vienu) mēnesi, puses var izbeigt Pirkuma un pārdošanas līgumu, savstarpēji vienojoties.

    5. NOBEIGUMA NOTEIKUMI

    5.1. Šie noteikumi ir izstrādāti un ir pakļauti Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem. Jebkādi strīdi, kas rodas saistībā ar Interneta veikala darbību, tiek risināti sarunu ceļā un, ja neizdodas panākt vienošanos, Latvijas Republikas tiesā.

    5.2. Visa tiešsaistes veikalā sniegtā informācija, tostarp, bet ne tikai, šie Noteikumi un nosacījumi, informācija par Uzņēmumu, piedāvātajām precēm un pakalpojumiem un to īpašībām, Lietotāja atteikuma tiesību izmantošanas kārtība, Uzņēmuma sniegtās garantijas un garantijas (ja tādas ir), tiek uzskatīta par sniegtu Lietotājam rakstiski.

    5.3. Ja Lietotājs uzskata, ka Sabiedrība ir pārkāpusi Noteikumus vai citus tieši piemērojamos normatīvos aktus un tas ir ietekmējis Lietotāja iespējas īstenot savas tiesības, un ja šādu situāciju nav iespējams atrisināt pārrunu ceļā, Lietotājs var iesniegt sūdzību Patērētāju tiesību aizsardzības dienestam, nosūtot e-pastu uz pasts@ptac.gov.lv vai aizpildot pieteikuma veidlapu Elektroniskajā patērētāju strīdu risināšanas platformā, kas pieejama http://ec.europa.eu/odr/. Šis neattiecas uz Uzņēmējdarbības pircējiem.

    5.4. Sabiedrībai ir tiesības grozīt šos Noteikumus un nosacījumus, paziņojot jums par grozījumiem, norādot Noteikumu un nosacījumu spēkā stāšanās datumu Interneta veikalā. Noteikumu un nosacījumu aktuālā versija vienmēr ir pieejama tiešsaistes veikalā.