Piegāde

PIEGĀDES NOSACĪJUMI UN NOTEIKUMI

Šeit ir atrodama detalizēta informācija par preču piegādi elektroniskajā veikalā www.mi-home.lv. Izņēmuma gadījumos deklarētais piegādes laiks var atšķirties no mums neatkarīgu apstākļu dēļ.

Tālāk ir tabula, kurā ir norādītas piegādes cenas

Piegādes tips

Cena

Ar Omniva kurjeru

4,99 EUR

Omniva pakomāts

2,99 EUR

Ar Venipak kurjeru

4,99 EUR

Venipak pakomāts

2,99 EUR

 Preču piegāde

 

Bezkontakta sūtījumu piegāde karantīnas laikā

Šobrīd visi sūtījumi tiek piegādāti, atstājot sūtījumu divu metru attālumā no Saņēmēja un tieši nekontaktējoties ar viņu.

Piegādes process. Saņēmēja paraksts kurjera skenerī var tikt aizstāts kādā no šiem veidiem:

1. Kurjers ar savu skeneri nofotografē Saņēmēju blakus sūtījumam.

2. Ja Saņēmējs atsakās fotografēties, viņš blakus sūtījuma uzlīmei novieto savu personu apliecinošo dokumentu. Tad kurjers ar skeneri nofotografē sūtījumu ar dokumentu.

3. Ja Saņēmējs atsakās veikt iepriekšminētās darbības, kurjers sūtījumu neizsniedz. Sūtījums tiek atdots atpakaļ sūtītājam.

Ierobežojumi. Kurjers nedrīkst ieiet dzīvoklī vai privātmājā, izņemot koplietošanas telpas, t. i., koridorus, kāpņu telpas u. tml. Iekļūšana uzņēmumu telpās nav ierobežota.

 

Piegāde ar DPD kurjeru

Pasūtītās preces tiek piegādātas visā Latvijā. Preces tiek piegādātas 3–4 darba dienu laikā pēc samaksas apstiprināšanas (apstiprinot samaksu, pasūtījuma statuss sistēmā mainās uz „Pasūtījums tiek pildīts”), var gadīties, ka neparedzētu apstākļu dēļ sūtījuma piegāde aizņem ilgāku laiku. Par precīzu ierašanās laiku kurjers informēs ar zvanu vai īsziņu (SMS).

Preču piegādes laiks Rīgā ir no 8.00 līdz 18.00 darba dienās, bet citu pilsētu iedzīvotājiem preces tiek piegādātas darba dienās no 10.00 līdz 16.00.

Sūtījumu piegādes cena ir atkarīga no pasūtīto preču daudzuma un svara.

Preces var pieņemt/saņemt tikai persona, kura iesniegusi pasūtījumu, vai persona, kura norādīta pasūtījuma formā. Pieņemot/saņemot preces, nepieciešams uzrādīt personu apliecinošs dokuments (ID karte, pase, autovadītāja apliecība).

Preču piegādes laikā veco tehniku nesavācam.

 

Svarīgi zināt, pieņemot preces

Sūtījuma piegādes laikā Pircējam vai Pircēja pārstāvim kopā ar transporta uzņēmuma pārstāvi ir jāpārbauda sūtījuma iepakojuma stāvoklis, saturs, preču daudzums.

Ja konstatēti sūtījuma iepakojuma bojājumi, preču daudzuma, sortimenta neatbilstība, Pircējs vai Pircēja pārstāvis nedrīkst pieņemt sūtījumu. Tādā gadījumā transporta uzņēmuma pārstāvis kopā ar Pircēju vai Pircēja pārstāvi aizpilda speciālu sūtījumu pārbaudes aktu, kurā norāda konstatētos bojājumus. Pretenziju par neatbilstošu preces komplektāciju, bojājumiem vai citām neatbilstībām Pircējs var iesniegt ne vēlāk kā 24 stundu laikā pēc sūtījuma saņemšanas (no brīža, kad sūtījuma saņemšana ir apstiprināta ar parakstu kurjeram).

Ja Pircējs vai Pircēja pārstāvis pieņem sūtījumu un parakstās transporta uzņēmuma pārstāvja nodrošinātajā datu uzkrāšanas ierīcē vai papīra piegādes apliecinājumā bez piezīmēm, tiek uzskatīts, ka Preces ir piegādātas nebojātā sūtījuma iepakojumā, preču daudzums, kvalitāte, sortiments atbilst pirkšanas un pārdošanas līguma nosacījumiem, datu uzkrāšanas ierīcē vai papīra piegādes apliecinājumā norādītie papildpakalpojumi ir pienācīgi sniegti, ja vien netiek pierādīts pretējais.

Uz DPD Pickup sūtījumu punktu vai termināli

Piegādi uz DPD Pickup punktiem vai termināļiem var pasūtīt tikai tām precēm, kas atbilst izmēra (61 x 44 x 37 cm) un svara (līdz 20 kg) ierobežojumiem.

Bezmaksas piegāde*

Preces, kas apzīmētas ar zīmi Bezmaksas piegāde, tiek piegādātas bez papildu maksas.